_mommm ben ilk kez adet oldum dogumdan bu yana. Bu donem cok yogundu spiralle baglantili diyemem ama kisinin bunyesine gore kanama yogunluguni etkileyebiliyormus. Annem senelerce kullandi ne taktirdiginds nede sonrasinda onu hic etkilemedi. Hep 3 gunde az kanama ile bitti. Benim normal rutinim yogun kanamali geciyor. Doktorumun on gorusu 3-4 ay yogun gelebilecegi sonra eski rutinine donecegi yonunde. Ama hamilelik sonrasi baslayan reglin spiral olmasada bir sure duzene girmesi zaman aliyormus sanirim. Benden 3 ay once dogum yapan bir arkadasim var. onun 2. Ayda geldi regli. Herhwngi bir korunma yontemini kullanmiyor ama ilk iki gun cok yogun geliyor dedi. Genellikle geceleri camasirina,geceligine va bulasiyormus. Akinti miktarimi arttirdi mi evet arttirdi ama bunlarin yan etki oldugunu ve gececegini biliyorum. Iliski esnasinda da kafam cok rahat :)