yigiteymeninannesi Bugün bizde 4 aylık olduk banada vegaferon verdiler ama kullanmicam doktorum aradım kullanmak istemiyorum hangi damlayı kullanayım diye sordum bestiron al kullan dedi kan damlalarının en iyisi dedi bende onu kullanıcam
yigiteymeninannesi Nurdanalkanozkan bide sen kaç damla veriyorsun benim oğlum 6600 kilosu damla sayısını doktora sormayı unutmuşum😊
Nurdanalkanozkan yigiteymeninannesi memnunum cnm benim şimdilik bir sıkıntı olmadı benim oğluşum 9300 kilosu sabah 4 akşam 4 damla veriyorum cnm bnm
yigiteymeninannesi Nurdanalkanozkan valla 4 aylık deseydin burda oğluma çenkiricektim bak elin oğlu kaç kilo diye 😂😂neyseki büyükmüş 😂😂
Nurdanalkanozkan yigiteymeninannesi 🤣😂cnm benm maşallah senin kuzuya da kilo başı 1 damla diye biliyorum cnm ben ama sen yine danış tabi doktoruna kuzum
Gksaksl Gamzeren13 Akşamları 8 damla veriyorum. 4. Ayda 7 damla ile başlamıştık kilosuna göreydi 5. Aydan itibarende 8 damla oldu.
Gksaksl Gamzeren13 Hayır farketmiyor sormuştum ben doktora aç ve ya tok. Buzdolabına hiç koymadım damlaları genelde koymuyorum.
Muhammedtrn Kuzeyege bizdede kabızlık oldu sadece 2 kere verdim sonra bıraktım. 6 aylık olmasını bekleyip hergün 1 çay kaşığı karışık pekmez vermeyi tercih ettim 9 aylık kan sayımında kan değerleri iyi çıktı...
Gzdcngz Kuzeyege en iyisi fermix diye nettede araştırdım doktorumzda önerdi, 2 türü var hem damla hem toz ben toz olanını aldm ek gıdaya başladğmz için mamasına karıştırıp veriyorm damlalar çürüğe neden oluyormuş ilerde çnkü
archmom nilmur0 bana doktorum kullanmicaksin kabizlik yapiyor ilerleyen aylarda vericez demisti.Bende kullanmıyorum