Bende e bebekten almıştım ay adınıda unuttum star mıydı neydi böyle içi sünger dolgulu çocuğun ayağı sarkmıyor oturuyor üzerinde biz çok memnunuz 13 aylık hala daha kullanıyorum benek arabasında durmak istemediğinde bende alışveriş yapacağım zaman kurtarıcı oluyo yoksa heryere koşuyor 😳