Arkadaşlar sabahları kahvaltı yaparken radyo açıyorum çok seviyor benmde hoşuma gidiyor tabi ekran yok ama bu ses kısma yeri mavi isikli yanıp sönmuyor sadece mavi ışık öyle kızım müziğin rahatlığına mi yoksa mavi ışığa mi öyle bakıp gidiyor dalıyor yani bende endişelendim ekran gostermeyecegim derken acaba bu mavi ışıkta ekranın verdiği hasarı mi veriyor ki? Görüntü yok bişey yok sadece mavi ışıkta zararlı mıdır sizce? Bilgisi olan var mı birde durduk yere başıma iş acmayayim..