Sevgili anneler bebeğim 1 yaşını doldurdu ama o kadar iştahsız ki anlatamam … yani her yolu ama her yolu deniyorum oyuncaklarıyla ve her türlü şekle girerek, ekran koymak istemiyorum var mı başka çaresi .. ağzından çıkarıyo bağırıyo çığlık atıyo ve ısrar etmiyorum tamam diyorum saatler geçmeye başlayınca bende üzülüyorum hatta içim içimi yiyiyo …