aslgrs Ci2017 yavaş akışlı olsun ucu. Bide emzik veriyosanız oda red yapabiliyo . Emzik başta bizde sıkıntı yarattı biraz emziği hemen kestim düzeldi
Ci2017 aslgrs aynen emziği bende kestim lansinoh mu avent mi ikisi arasında kararsız kaldım canım hangisi daha az akışlı onu arastiyorum bilgin var mi
gulaydefne Rumeysa40 daha küçük bebek bana 30 CC ver dedi doktor fazlası mi verme dedi anne sütü de alıyor çünkü
Havvakkk Bebekcercinli23 ne olursa olsun biberonla vermeyin enjektorle verin biberon sonra meme reddi yapyor ben 5 aylik oldu hala biberonu braktirmaua calsyorum mama verin ama biberonla değil
Acemianne000 Bebekcercinli23 hemen hemen aynı durumu brnde yaşadım 3 saatte bir 60 cc vermemi istemişti doktor. Daha sonra kilo almaya başlayınca ve biraz daha sütüm gelince mamayı azalttık yinr 60 cc fakat günde3- 4 kere falan. Öncesinde 6 kere veriyordum
aslgrs Ci2017 lansinoh kesinlikle. Bende ikiside var ben su koyarak baktım lansinoh daha yavaş akıtıyor. Zaten ucuda meme ucuna daha çok benzediği için doktorlada onu öneriyor.