Benim bebeğim doğduğu günden beri uyurken ellerinde ve ayaklarında kas seğirmeleri oluyordu hemde dakikalarca sürüyordu uyanıkken asla olmuyordu. Titreme anında elini ya da ayağını tuttuğumda bazen duruyordu bazende durmuyordu. Çok korkmuştum. 1 aylıkken eeg çekildi temiz dendi ama 3. Ayda tekrar görelim dedi doktor. 3. Ayda baya azalmıştı doktora çektiğim videoları gösterdim eeg’ye gerek bile yok dedi. Uyku myoklonusu diye bir şeymiş. 1 yaşa kadar bitiyormuş. İnternette çokca videosu var izleyin bi isterseniz benim bebeğim öyleydi. Şimdi 8 aylık ve tamamen bitti 6. Aydan beri hiç olmuyor