Ause-32 4 buçuk aylık kız çocuğum var emme ve uyku düzenimiz güzel oturmuştu son üç gündür bi huysuzluk memede kalmak istemiyor uykuya direniyor gece ağlayarak uyanıyor geçici bir durumdur umarım tecrübesi olan varsa dinliyorum
starwomen Ause-32 Geçici bir durum bizde yaşadık ve en büyük sorun uyku sorunuydu, uykusu olmasına rağmen asla uyuyamıyordu
Ysgl26 Ause-32 4. Ay var 6. Ay var 8. Ay var 10. Ay var 12. Ay var 2 yaşa kadar 10 tane atak dönemi var Allah yardımcın olsun 😂 en zoru da 8. Ay
nazlimom_ Ause-32 tabikide var en zor geçirdiğimiz atak dönemiydi uykusu cok güzeldi 4. Aydan sonra alışkanlık oldu saat başı kalkıyor hala 1 yaşında emmeyi alışkanlık haline getirdi gece beslenmesini keseceğim insallh🤣
Minel-inannesi Ause-32 olmazmi yaa icimizden gecti 4.ay komple😁 simdi 6aylik olduk bu seferde dislerden huzursuz🤦
Ause-32 starwomen evet emiyor gözleri kapanıyor bi anda kendini diken gibi yapıyor ve ağlamaya başlıyor almıyor memeyi bıraksa uyuyacak direniyor.ne kadar sürdü sizin şuan kaç aylık oldunuz
Kubra0134 İki günden beri bizde öyleyiz 4ay 20 günlük oğlum o kadar güzel düzenimiz vardı ki iki gündür hep bı ağlama uykuya zor geçiş mama yemek istemiyor inşallah geçicidir bu durum
Ause-32 Kubra0134 bi ağrı falan olsa hiç durmaz kontrol ediyorum ama hastalık değil yani huysuzluk yapıyor gece uyku düzeni bozulacak diye korkuyorum zaten zor alışmıştık
starwomen Ause-32 Biz şu an 11.5 aylığız. Atak takvimine göre 35 gün sürüyordu ama bizim 5. Ayda da düzensizlik devam etmişti. Tabi her bebek aynı değil
Hemsirehilall Ause-32 benim kızım da öyle olmuştu ama kalıcı olmadı merak etme ve meme reddi için de korkma geçici bi süreç olduğunu bil ve nasıl emiyorsa ona göre davran bişey olmaz ben hep ayakta emzirdim mesela bir ay kucağımda hoplata hoplata
Ause-32 Ysgl26 vallahi önce böyle bişey ne biliyordum ne de duymuştum ya başına gelince anlıyor insan yorucu geçiyor memnun edemiyorum ve meme reddi kalıcı olur diye korkuyorum
dikkatbebekvar Ause-32 benimkinde de meme ve uykuya direnme var asırı sekilde kac gündür. 4+7 günlük. Meme reddi kalıcak gibi hissediyorum. Yani burdan düzelirmiyiz bilmem insallah düzeliriZ
starwomen Ause-32 Geri düzenine dönüyor ama belli bir süre uğraştırıyor açıkçası yani biz de öyle oldu. Belki siz de öyle olmaz. İş sizde bitiyor bol sabırla düzen oturuyor
Kbcgrc-12 Hemsirehilall birebir aynılarını yaşıyorum şu an 4.5aylik huyu suyu değişti ağlayarak uyuyo canı isterse meme alıyor. İnşallah uzun sürmez
Ause-32 Hemsirehilall bende hemşireyim bu arada☺️ bu ay hem adet dönemime denk geldi eşimde grip oldu yardımcı olamıyor tek başıma hepsi üst üste gelmiş gibi oldu açıkçası zorlanıyorum iki gündür
Elif2288 Ay aşısı olduğumuzdan beri uyku saati denen bişey kalmadı sürekli ağlama son bir haftadır sabah 6 da uyanıyor iki kere yarımşar saat uyursa iyi gece 9 da yorgunluktan bayılıyor artık çok zorlanıyoruz Allah yardım etsin o kadar düzenliydi ki aşı olana kadar kendi kendine uyuyordu yavrum inşallah geçicidir
Gzdeeee starwomen bebeğim 3 ay 10 gunluk surekli aglama hali ve uykuya direnmeye başladı bu ayda atak yaşıyo olabilir miyiz acaba
Ause-32 Minel-inannesi Bu şekilde bir sirkülasyon olacak sanırım her yeni ay beraberinde yeni güzellikler ve sıkıntılar getiriyor ama napalım sağlıklı olsunlarda
Kbcgrc-12 Ause-32 kilosu normal ayına göre ilerde hatta hiç mama falan düşünmeyin bir kere sağıp vermiştim enjektorle biberon almamıştı.