Ftmaozr Kızlar bebeğim yedi aylık oldu ama hiç dişi yok aylıklarına baktığımda dişi var bebeklerin sizinkiler kaç aylıkken çıkardı
Kuzularinanasi Ftmaozr 10bucuk olduk daha cikmadi.cikmak uzere.gayet normal 1 yasa kadar normal deniliyor ztn doktorlar oyle soyluyor
Kuzeymomss Ftmaozr 6 7 ay arası çıkarmıştı, 11.5 aylık 6 tane dişi var. Ama bazı bebişler geç çıkarıyormuş canım, normal diye biliyorum 🌸
Asyaveannesi04 Ftmaozr 1 yaşında çıkardı merak etmeyin çıkıyor geç çıkması daha iyi dedi doktorumuz, kökü sağlam oluyormuş şuan 15 aylık 4 dişi var azılarda geliyor🤦🏻♀️
Kuzularinanasi Ftmaozr 9 ay degil 1 yas hatta 15 ayina kadar normalmis.1 yas olupta dis cikmadiysa rontgen le bakiliyormus.bi terslik varmi diye.
BelaCivciv Ftmaozr 12. aya kadar normal çıkarmaması, erken veya geç çıkarabilir. Değişiyor bebekten bebeğe
starwomen Ftmaozr Bizim ilk dişimiz 10.5 aylıkken çıktı ben de o dönemler çok kafama takıyordum ama doktorumuz 15. Aya kadar normal dedi.
Ftmaozr Kızlar bebeğim hakkında kıyaslama yapıyorlar yok şunun bebeğinin fişi var bunun azında bir tane filan yok diye istemeden takıntı yaptım yani
Rukiye_23 Ftmaozr Zamanla çıkar bizim 7 aylıkken alttan 2 dişi cikti şuan 10 aylık üsten 3 diş patlamiş gibi duruyor
biimiyomyardimet Ftmaozr 1 yaşa kadar çok normal. Benim kızımın 8 ay bitmek üzereyken çıktı alttan iki tane 13. Aya kadar o iki dişle kaldık. Şuan 15 aylık ağzı diş dolu, her bebekte farklı oluyor bu süreç bence.
kelebek_17 Ftmaozr 7,5 aylık ilk dişi patladı 1 ayda zor çıktı o diş. sonra üst üste geldi hep. 10,5 aylığız 6. diş patladı.