Arkadaşlar merhaba tek başıma yolculuğu yaptım, konuyu aratip merak edenlere yönelik yazayım dedim, online olarak 2 bebeğe bilet alamadığım için müşteri hizmetlerini aradım bilgilerimi 1 yetişkin 1 bebek ve 1 çocuk olarak girip bilet kesitler, 17 aylık olan bebek için koltukta oturacagindan puset getirmemi istediler, ben ve bebeğim bı koltukta 17 aylık kızım yan koltugumda pusetin içinde yolculuk yaptık bilginiz olsun 🤗