Aycamelegimm Kızım 7.30 da kalkıyor. Emzirme, alt değiştirme, pijama çıkarma el yüz yıkamadan sonra oyuncaklarıyla oyalanıyor o sırada ben cilt bakımımı yapıyorum sonra kahvaltısını hazırlıyorum. Kahvaltısını yaparken mutfağı topluyorum menüm belliyse yemeğimi yapıyorum. Kızım kahvaltısını yapınca birlikte evi topluyoruz, süpürme silme oluyor tabi her gün değil. Kızım ilk uykusuna yatıyor bende uzanıyorum nadir de olsa uyuduğum oluyor. Uyanınca emzirme 1 saat sonra öğle yemeği+oyun oynuyoruz 3.5 saat sonra tekrar uyuyor bende akşama hazırlıklarımı tamamlıyorum ya da kendime göre bir şeyler yapıyorum kızım uyanıyor eşim geliyor sonra zaten yemek bulaşık kızımı uyutuyorum 8de bizde tv izliyoruz eşimle