civcivmom 2 aylık olacağız bizde 1 haftaya önceye kadar aynen öyleydi. 1 gün yapıyor 1 gün yapmıyordu bende seviniyordum. Ne güzel kilo alıyor mama yarıyor diye😅 çünkü çok fazla kaka yapması da iyi değil aslında. Son 1 haftadır her gün yapıyor birazda iştahı arttı ama 1 kez yapıyor bu da normal zaten. 3 gün yapmazsa ve günde 4 5 kere kaka yaparsa normal değil. Bizim doktorumuz öyle söylemişti.