1melek_annesiii Kaymakamlığa gidip başvuru yaparsaniz bayram harçlığı veriyorlar mış 2 bin şimdi bı arkadaşım arayıp söyledi burayada yazmak istedim ihtiyacı olan gidip başvuru yapsın 🫶
Aldiba 1melek_annesiii İnşallah burda da vardır öyle bişey. Deprem bölgesiyim ihtiyacımız da var gidip bi deneyelim şansımızı. Teşekkür ederim bilgi için.
1melek_annesiii Songultugra evet bayram harçlığı diyecekmişsiniz babamda gitti başvurdu hatta ayın 17 sinde ya gıda yada para çıkar ama miktarı bilmiyoruz dediler
Eness123 1melek_annesiii keşke vala okadar çok ihtiyacım var ki bayramlık alırdım cocukalrima kendime eksiklerimizi alirdik
1melek_annesiii Eness123 babamda başvurdu ya gıda yada para çıkar amca demişler ama miktar söylememiş ler arkadasim 2 bin demisti ama.babama miktar belirtmemisler
1melek_annesiii Minnakanne53 yani biz kocaelideyiz sorun siz yinede bişey kaybetmezsiniz zaten kaymakamlık tan oluyor basvurular
mavigiller 1melek_annesiii nette bununla ilgili psylasimlsrin asılsız olduğunu söylemişlerdi net bilgi mi emin misiniz?
Antidepresan mavigiller Geçen buna benzer bir post için ta valiliğe gittik sonuç hiç bir doğruluğu yok dediler asılsız büyük ihtimalle
Hkshkshsk Ecedefne benim bildiğim e devletten olmuyor oraya gitmen lazim haberde görmüştüm bende gitmeyi düşünüyorum bende
1melek_annesiii Patatesimm babam başvurdu ya gıda yada para çıkar amca ama bilgi vermediler miktar konusunda
Deletedmom_75 1melek_annesiii İnşallah böyle bişey vardır gerçekten ihtiyacı olanlar alır, o kadar bu tarz şeyleri aç gözlüler de alıp gerçekten ihtiyacı olanların hakkına giriyorlar😡
1melek_annesiii Deletedmom_75 bu başvuruyu direk kaymakamlık tan yapacakları için sıkıntı olmaz çünkü ordan bakılır durumlarına
mamitime birmelekannesiiiiii bu dediğiniz yere herkes başvurabiliyor mu açık kapıya bi sıkıntı olur mu acaba