minikkiz_ Kızlar bebeğim 9 aylık oldu park yatak aldık ona bir de ince pamuk park yatagından aldık ama tek başına o yatakta yatamaz altına ne koydunuz siz kullananlar varsa nasıl kullanıyorsunuz memnun kaldıgınız bi şekil var mı
DMHD minikkiz_ ben ince yatağı kullanmadım hiç içim rahat etmedi. E bebekten 2 kızım içinde normal kalın yatak aldım bence sende öyle yap e bebekte genelde bütün ölçülerde yatak oluyor