prensoglm 20 gün kan testi yapmadan iyi beklemişsiniz valla ben her ay 2 gün geçince kendimi yiyip bitiriyorum 😊 bende her ay düzenli görüyorum gecikmeler yaşanabiliyor. Mesela ilaç kullanımı, doğum kontrol haplari, mevsim değişimleri vs vs o kadar cok etken var ki gebelik testleriniz negatifse rahatlayın bir kaç gün içinde olursunuz inşallah ya da bu ay olmaya da bilirsiniz hepsi çok çok normal kabul ediliyor.