Hareketvakti Kızlar aşıları yeni yaptırdım henüz ateş falan yok sizce calpol ateş düşürücü vermeli myim hemşire ver huzursuz olmasın dedi. Ama çoğu kişi vermemiş
Sare_nuhaninannesi_05 Hareketvakti ateşi huzursuzligu yoksa verme canım ama hiç durmuyorsa bir çay kaşığı ver
nernec Hareketvakti aklınızda bulunsun bir ebe demişti aşı olduktan hemen sonra orda emzirin eğer emiyorsa anne sütüyle karıstı icin ateş yapmıyormus ben her gittim de öyle yapıyorum sükür olmadı bes dk da olsa emziriyorum
nernec nernec bugün 4. Ay olduk sükür suanlık yok bazıları da asıya gitmeden bir cay kasığı verip gidiyormus