Acemiannemcb_58 bol bol emzirin ama bir göğüsü verince o göğüsü sonuna kadar emmesini sağlayın yarıda bırakıp öbür göğüse geçirmeyin memeden ilk önce sulu süt geliyormuş bebek emdikçe yağlı, kilo aldıran süt geliyormuş. Kilo alımı az ise doktorunuz da onay verirse mama da verebilirsiniz tabiki. Ama genelde doktorlar mama verme diyorlar fakat baktınız bebeğiniz emzirseniz de ağlıyor durmuyor mama vermeyi deneyebilirsiniz eğer mamadan sonra rahatlıyorsa mama desteği de verebilirsiniz, protein ağırlıklı beslenmeye yeşillik ve bol su tüketmeye çalışın sağlıkla büyütün bebişinizi☺️🤲🏻