Seyda1453 bilgim yok malesef, ama bungalov tatile benimde çok hevesim var☺️ Hatta baktım bu sene başında ama ben annemlere de tatil sözü vermiştim onlarıda yemekle vs uğraştırmamak adına otel seçtim, seneye inş Allah nasip ederse bungalov bende istiyorum. Bence çok sakin huzurlu bi havası var. Ek gıda alıyosa zor olur demişler ama zaten hemen hemen hepsinin mutfağı, araç gereci , dolabı var. O yüzden ben zor olcağını düşünmüyorum. İnşallah bulursunuz gönlünüze, bütçenize göre bir yer 🌸