ilaydaaltann_ Kızlar selam. 16 gün önce doğum yaptım. Ilk dogumumdu. 2 gündür vajinada ciddi kaşıntılarım var çok rahatsız ediyor. Normal doğum yaptım dikişlerimden sadece biri kaldı o da vajina içine en yakın olan yerde. Acaba o mu kaşındırıyor?
Ozlembahoz123 ilaydaaltann_ bende de oldu olmuştu doktor travazon vermişti temiz tutmaya çalış devamlı bezini degiştir
BelaCivciv ilaydaaltann_ Bezi sık değiştirin, güzelce yıkayıp kurulayın. Hala kanamanız var mı bilmiyorum ama uzun süre bez takmaktan dolayı olabiliyor. Çok rahatsız ediyorsa bir doktora danışın.
ilaydaaltann_ BelaCivciv kanama azaldı ama akıntı yogun olduğu için ped kullaniyorum sık degistiriyorum. Doktoruma da danisiim gene