Oysaki nasıl savunmasızlar. Kendilerini ifade edemiyorlar. Belki o an uykusu yok, belki bir şey gördü onu istiyor , belki rahatsız eden bir durum var, kaşınıyor ya da çorap rahatsız ediyor. O an o durumu çözmek yerine sinirlenebiliyoruz. Uykusuzluk yorgunluk hepsi üst üste gelince o an gözümüz birşey görmüyor. Yapacak birşey yok öyle böyle büyüyecekler işte