Y-1A Kızlar kırkımız çıktı adet sancım başladı hala adet olmadım ama çok şiddetli ağrım var doktor 1 Yıldır adet olmadığın için kan basınç yapıyor dedi siz nasıl geçirdiniz ağrıyı ben emzirdiğini için ilaç da içemiyorum