Pnr0190 Kızlar merhaba aşı sonrası bebekleriniz huzursuz oldu mu? Ateşlenmeleri uzun süreli miydi? Bir de calpol kullandınız mı etkisi nasıl oldu?
Mom084 Pnr0190 biz doğduğundan beri cslpol kullaniyoruz ben faydasını görüyorum şuan 14 aylık dış dolayısıyla çok kaşınıyor dişleri ne görse kemiriyor veriyorum çay kaşığı kadar rahatlıyor
Pnrvlknblksn Pnr0190 huzursuz oldu malesef 4saatte 1 calpol verdik iyiki o zaman annem gildeydim annem çok ilgilendi 1gun boyunca çok huzusuzdu biz ateşe izin vermedik calpol verdiğimiz için ateşi olmadı
Pnr0190 Mom084 1. Ay Aşısında biraz huzursuzlandı verdim ben de ama uykusuzluğu devam etti.İnşallah bir dahakilerde aynı şeyleri yaşamayız.şimdiden korku sardı beni🤦🏻♀️
Mom084 Pnr0190 yo yo emin ol büyüdükçe sende alışıyorsun ufakcik daha ✨🤲🏼 3 aylık olana kadsr göğsümde uyudu vallA bizim yatağa koyduğum an aglardi
Pnr0190 Mom084 bizim de dönem dönem öyle.Lohusalıkta çok zor geldi bu durumlar.Yavaş yavaş alışılıyor evet ama içimde hala başa mı dönücez korkusu kaldı.🤦🏻♀️😞Sağlıkla huzurla büyürler inşallah 🙏🏻
Mom084 Pnr0190 ah görsen ben ailemden çok uzağım 40 imiz çıkınca gitti gittiği gün oturdum ağladım çocuk ağlıyor diye bende oturup ağlıyordum ne fena bı dönem ya 🤔
Pnr0190 Mom084 aynen.😞 Benim annem yanımdaydı 40 çıkınca evine gitti.ben o korkuyu hala atlatamadım şimdi de kayınvalideme geliyorum sabahları akşam eşim gelip alıyor eve geçiyoruz.İnşallah onlar huzurla,sağlıkla hemen büyürler biz de korkularımızı yeneriz.
Maryhoney Hicbisey olmadı 2 gün boyunca 8 saat arayla çay kaşığı calpol verdim tedbiren şuan 3 gün oldu kıpır kıpır 😀
MaselS Pnr0190 çok şükür hiç ateşlenmedi , huzursuzluğu olduğu iğnelerden 4 saat sonra bir çay kaşığı calpol verdim çok ağlıyordu çünkü dayanamadım ertesi günlerde hiç sıkıntı olmadı