Sizi o kadar iyi anlıyorum kii.. Çok zor bir süreç, kızım 27 aylık, gün geçtikçe yavaş yavaş azalıyor, siz de biraz marifetleniyorsunuz tabii zaman zaman iniş çıkışlar oluyor.. Bu arada kız diye doğurdum ama erkek gibi, 1 saniye durmuyor. Ben mama sandalyesini buzdolabının önüne koyardım, buzdolabına magnetler yapıştırırdım onunla oynardı, o da güç bela.. Bir ara sticker aldım mama sandalyesinin masasına yapıştırıyorduk. Derken yatmadan salatalık yedirince daha uzun uyuduğunu fark ettim. Sonra cacık verdim yatmadan. İyi bir haber; 20 buçuk-21 aylık olunca bir tık rahatlama geliyor.