Erencinarinannesi Vahidee Erzincan’da yaşamıyorum ama Erzincanlı yım memleketim buram burnumda tütüyor bebişim biraz büyüsün gelcem oraya
Vahidee Erencinarinannesi zaten burda erzincanlılardan çok tayinle dışardan gelenler yaşıyor gibi:))) tam bir memur kenti olmuş adeta.. gelin bekleriz biz baya durucaz burda
Erencinarinannesi Vahidee çünkü özel iş imkanı yok memuriyetler var üniversite desen yeni kuruldu yani kalmak için sebep yok umarım seversiniz orayı 😊