Kızlar bebeğim 3,5 aylık 4. Ayına girmek üzere gündüzleri hiç uyumuyor çoğunlukla da huysuz oluyor uyumadığı için piyanolu oyun halısı var onda biraz vakit geçiriyor bide dönenceyi seviyor takip etmeyi falan ama zeka kartları küçük el kitapları falan hiç dikkatini çekmiyor bakmıyor karın üstü egzersizde de çok durmuyor böyle olunca kendimi kötü hissediyorum sanki onunla iyi vakit geçirmiyormuşum gibi geliyor kuruntumu yapıyorum bilmiyorum tabi ki sürekli etkinlik oyun olacak değil ama yetersiz hissediyorum kendimi