4 yaşındakı oğlum dün ağlayarak geldi ve parayi yedim dedi çok korkmusdu boğazının acidigini soyledi. Karnimda kalacak mikrop olucak her yerim diye çok agladi. Yanı kesin yutmus. Dun aksam kakasini lazimliga yaptirdim kontrol etmek için annem bakmadan dokmus 🤦♀️sabah baktim yoktu. Doktorumuza yazdım şehir dışında ulasamadim.