Kızlar benim oğlum 7.5 aylık, 2 aylıktan beri biberonla ve formül mama ile beslenen bir bebek, 6. aydan itibaren su vermeye başladım ama 2 çay kaşığı anca verebiliyorum oda zorla ağzı ıslanıyor sadece yani, alıştırma bardağı aldım onu da istemedi, süt verdiğim biberonun su koydum içinde su olduğunu anlayınca çıldırıyor, simdi bir sürü şey yiyor ama asla su içmek istemiyor, siz bebeklerinizi nasıl su içmeye alıştırdınız? 😑