Kızlar bebeğim 7 aylık oldu son 2 aydır hiç düzenli uykumuz yok alarm kurmuş gibi saat başı ağlayarak uyanıyor emziriyorum emerken uyuyakalıyor ha bugün ha yarın düzene girer derken iki ay geçti ve artık güzdüzleri de pek uyumamaya başladı açlıktan mı oluyor diş sıkıntısı mı anlamıyorum mama yedirmedim biberon ve emzik sevmiyor ek gıdaya geçtik asla bişey yediremiyorum ağzını kitliyor açmıyor ne yapabilirim bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı