Hanzadeninnnannesi rica ederim. Mehmet ismi ailemde çok var babam kayınpederim kuzenlerim.. çok da sevdiğim bi isim peygamberimizin adı hz. Muhammed (sav) herkese konulmaz herkes taşıyamaz diye tüekçeleştirirken önce mehemmet deyip sonra da mehmete çevirmişler. Çok güzel ve ağır bi isim ama bizim insanımız gıcık, isimleri kısaltıcaz diye garip garip sesleniyorlar. Bi çok isme bunu yapyorlar zaten sorun değil biz düzeltiriz derseniz gerçekten güzel bi isim han’la da yakışmış sağlıkla büyütün yavrunuzu🌸