aynurk Selam benim gibi olan var mı bebekliğinden beri beberonunu ben tuttum şimdi hiç tutmuyor tut istiyor aç kalıyor tutmuyor yanlış yaptım ama nasıl düzelteceğim bilmiyorum 😞
Deletedmom115 aynurk 16,5 aylık daha yeni yeni verdim eline. Bu o kadar sorun olacak bir şey değil bence.
Sodya aynurk yavas yavas elini tutturup gosterip siz birakin. Ben oglum biseyleri tutmaya basladigi andan itibaren biberonu verdim bi ucundan tuttu hep. Suan 10 aylik mamasini yapiyorum o icerken ben hemen kisa islerimi hallediyorum :)
giz aynurk daha 10 aylik bebeginiz simdiden alistirabilirsiniz yavas yavas siz biberonu tutarken onunda size yardim ettigi hissini verin ellerini biberona koydurun destekleyici sozler soyleyin zamanla alisir 🙏
aynurk Sodya bende öyle olsun istiyorum 10 aylık benimkide o beslenirken uyuya kalsın mesala bir kere görmedim
Deletedmom115 aynurk Yiyor tabii ama bunların hepsi zamanla olan şeyler sizde yavaştan başlayın pes etmeden.
Sodya aynurk benimki asla uyuyakalmiyo😂 kendi kendine uyudugunu hic gormedim.belki gece bazen cok uykusu varsa uyurken iciyo ama biberonu da birakmiyo. Mamasi bitince atiyo uykuya devam ediyo 😄 siz yavas yavas gosterin o ogrenir merak etmeyin 😊