H_nurozkan Merhaba anneler bebeğim 20 aylık hala emiyor ve ben sabahlari çok aç uyanıyorum böyle açlıktan bayılacak gibi oluyorum sizde de oluyor mu neler atıştırıyorsunuz ?
benkosarim H_nurozkan belkide emmesi ile alakalı değil de karaciğer enzimleri ile alakalı olabilir bir dahiliyeye gitseniz daha iyi olur sizi tok hissettiren de karaciğer enzim depoları
H_nurozkan benkosarim gittim onunla alakalı bisey demedi doktor dengesiz beslenmeden olabilir dedi ya da artık benimkisi çok kafaya taktığım icin psikolojik anlamadım yanı