Dpdjdldjkd7 Kızlar merhaba kızımın hırıltısı geçmiyor kulağında intap vardı antibiyotik kullandık 1 hafta gene geçmedi her ikiside tekrar gittik gene antibiyotik verdiler 1 hafta oldu hırıltı gene geçmiyor bu durumu yaşayanlar varmı varsa lütfen yazın naptınız
Nsedozkn Dpdjdldjkd7 benim çocuğumdan hırıltı çok sıcağa kaldığı zaman başlıyor doktorum da öyle demişti..
Elvin-ecrin Dpdjdldjkd7 bize doktorumuz hırıltı üşütmeden ve iltahaptan ortaya çıkar demişti aynı bizimde kulakta iltihap vardı antibiyotik kullandık tekrar kullandık geçmesse bi götürün çünkü biz bidaha gittiğimizde bu bebek bronşit olmuş dedi geçmesse kesin götürün derim ben