İyi sabahlar hanımlar pazartesi günü 2. Ay aşıları ve rota virüsü aşılarını olduk. Günde orta dolulukta 3-4 kakalı bezi olan oğlum neredeyse 1,5 günde bir kala yapmaya başladı ilk bir kaç gün genel aşı huzursuzluğu vardı o ara kakasına dikkat etmedim aşı ile ilgili olabileceği aklıma gelmedi ama son 2 kakası aşırı aşırı fazla yaptı sıvı çok dolu ve mukusluydu ben 1,5 günde yapmasına bağlamıştım ama araştırdıkça bir sürü şey gördüm rotadan oldu diyen var süt alerjisi diyen var doktora götürmedim henüz ama başına gelen var mı ne yapmalıyım yol gösterin lütfen genel durumu kc :( rota yaptırdığıma da bi ufak pişman oldum …