24 haftalık gebeyim 20 gündür aşırı kalıntılarım oluyor kadın dogumcu safra asidi testi istedi dermatoloji uyuz lezyonu yok dedi ama ilk hamilelikte kaşıntı yaşamadım sadece ayak ve kolda başladı şimdi tüm vücut kaşınıyor. Artık dayanamıyorum korkuyorum uyuz olmaktanda böyle yaşayan oldu mu döküntü sivilce tarzı degil sebebsiz yere kaşıyıp kanatıyorum oda yara oluyor 20 aylık bebegimde var yaşlı annem babam var uyuz degilimdir inşallah. Ama sebebi ne olabilir Allah rızası için yaşayan oldu mu. Saç diplerine kadar kaşınıyor. Aglamaktan psikolojik olarak çöktüm.