Prensesssannesiiii canım gazdan çok çekmiş ve halada ceken biri olarak seni çok iyi anlıyorum..
Bebeğim on aylık oldu bile.🙏🏻
Sana önerim kendi karnını ayağını sıcak tutman ,gaz yapan şeyler yiyip icmemen,tane kimyon ve rezene icmen.
Bebeğin için ise guvendigin temiz bir zeytinyagi çay kaşığıyla verebilirsin ve düzenli olarak gaz masajı yapmalısın karnına internette çok videolar var izle izle yap ihmal etmeden kesinlikle faydası var masajın .masajı da yine zeytinyağını ılıtıp eline sürüp yapabilirsin.
Onun harici kiraz çekirdeği kemeri,patiği vs.var onları ısıtıp kullanabilirsin bunlar anlık çözümler..
Ilık bir duş alabilir bebeğin göğüsten aşağısını su dolu kovaya batirabilirsin.
Damla kullanmak istersen metsil,nurse Harveys,sap simplex,biogaia hepsini kullandım.
Hepsi etkili ama piyasada belki yirmi tane gaz damlası var maalesef tek tek denemek zorundasın her bebeğe farklı biri iyi geliyor başkasına iyi gelen sana gelmeyebilir.Doktorunun önerisiyle hareket edebilirsin.
Geçecek bu gaz sancısı gecmesede hafifleyecek ama bebekten bebeğe değişiyor kimi 3.ayda kendi cikarmayi öğreniyor kimi 6.
Allah yardımcın olsun 🤲🏻🙏🏻🤍