Bebeğim 8 aylık bir aya yakın gece uykusu alt üst oldu önceden çok güzeldi ama dediğim gibi bir aydır sadece emerken uyuyor ağzından çektiğim anda uyanıyor beşiğine koyduğum an uyanıyor gerçekten hem bebeğim hemde ben çok yıprandım aklıma son çare uyku ilacı geldi aranızda kullanan varmı hangi ilacı kullanıyorsunuz biraz bilgi verirmisiniz