Birde benim merak ettiğim başka bişey var sezeryan annelerine sormak istiyorum ben spinal anestezi oldum doğumdan önce hep yüz üstü yatardım yani sanırım çoğu kadın yüz üstü yatmayı seviyordur 😅 hamileliğimde tabi yatamadım diye doğumdan sonra yüz üstü yatmayı dört gözle bekledim ama şimdi yüz üstü yattığım zaman sabahları acayip bi bel ağrısı ile uyanıyorum sizde de böyle oluyor mu ? Geçici bir durum mu yoksa bunu hep yaşıycak mıyım 🤦🏻♀️