Merhabalar
Bebeğim 2 ay 18 günlük
Doğduğu günden bu yana hep kusma ihtimaline karşı reflü yatağında ve yan yatırıyorum. Doktorlar ve nette yan yatırma iyi deniyor. Her emzirmeye kalktığımda sağ ya da sol değiştiriyorum ancak sırt üstü yatmıyor gece.
Sırt üstü yatmadığından kafasında bir sıkıntı olur mu yan yatırmak iyi mi sizler neler yapıyorsunuz gün geçtikçe kafam karışıyor