cinarcinar Merhaba, ilk zamanlar memelerde süt üretimi kontrolsüz olur, daha sonra meme terbiyesi dediğimiz ihtiyaç kadar süt üretme dönemi başlar, yani memeler süt üretmeye adapte olurlar. Aynı durum beni de korkutmuştu bir ay kadar önce, internetten araştırdığımda bu bilgiyi buldum daha sonra doktorum da onayladı, dilerseniz doktorunuza da danışabilirsiniz 💙