Esrademir1 benim bebeğimde 6 ay 22 günlük aynı sorun bizde de var hesapladım tam atak haftasındayız biz canım 3-4 gündür mahvolmuş durumdayım sürekli ağlayarak uyanıyor yarım saatte bir veya saat başı hiç olmadık saatte mesela gece 4-5 gibi tamamen uyanıyor gözünü açıyor falan çok sıkıntılı ama neyseki geçici diye teselli oluyorum