Merhabalar, 15.ayına kadar bebeğimi her kontrole götürdüğümde boyu ve kilosu persentil tablosuna göre ortalamada çıkıyordu. Bi arkadaşım sürekli senin kız minyon olacak, minyon duruyor şimdiden belli falan diyordu ve artık canımı sıkmaya başladı mesafemi koydum. Annesi olarak bende minyonum ama çocuğuma söylenince tuhaf hissettim yani kendimi. Bu aylarda çocuğun ilerde minyon olacağı belli olur mu? Bir de 15 aylık boyu 80 cm kilosu 9,5? Sizce nasıl? Aynı ayda olan anneler yazabilir misiniz