aslanveannesi1 tazeanne9323 benim de 40 ım da oldu sürdü biraz ona 40 kanamasıgibi bişey diyoruz dedi doktorum hatta. Sonra da normal adet görmeye başladım bi ay sonra endişelenmeyin