T-g sık sık emzirmkte kusturur bı kaç saat arayla emdirin belki karnına baskı olmustir kusmustir yada yattığı poziyonda kusturur her zaman başı yuksete yan yatırın ve gazını çıkarıp yatırın kan için bişey diyemem bı doktora görünün bence daha iyi bilgi alırsınız