Turkiloganne canım doktorlara göre 4 güne kadar normaldir. 6 oldu mu sorun olur. ama bizde böyle bişey yaşadık. önce evde kendimiz yağ sürdük popoya 🤭 . baktık 2 hamfa da yapmadı hastaneye götürdük küçük merhem kutusu gibi Bi jel verdi onu kullandık 3 bez değiştirdim inan ki. ama sonraki hafta Bi daha yapmadı sağlık ocağına gittik orda da fitil aldık kullandık. çok şükür iyi geldi. bize 4 gün olursa kendiniz yapabilirsiniz dedi. öyle de yaptık 4. Günü geçince biz verdik fitili. ama arada masaj yapmayı unutma çok faydası oluyor. onarım yardımcı olmabilmşimdir.