Kızlar bebeğim 1 yaşında yer yatağında yatıyor uzun süredir ama artık Montessori yatak istiyorum bebeğim çok hareketli bir yandan da düşer mi diye tedirginim doğrusu, sizce erken mi bunun için, netten baktığımda modellere yatağı da içine koyunca sanki çok yüksekmis gibi geliyor, bebeğim inanılmaz hareketli eğer öyleyse düşme tehlikesi olabilir mi çok kararsızım..