Doga0812 vurduğu zaman gülmeyin bazen çocuğum da eşime vurduğu zaman gulesim geliyor komik geliyo ama baktım ki daha çok vuruyor iyi bişey zannediyor. Bir de karı koca laf arasında sakalasarak birbirinize vuruyorsaniz görüyor o da örnek alıyor. Ağlayarak biseyler yaptirmaya alismissa hep ağlıyor böyle gidiyor. Ben artık ağladığı zaman yanına çöküp hayır istediğin şey olmaz diyorum daha çok ağlıyor sanki dövmusum gibi. Sarılıyorum ittiriyor, bırakıyorum yanından ayrılıyorum bir süre sonra kendine geliyor öpüyorum sarılıyorum geçiyor. Yani bunları siz de belki yaparsiniz diye yazıyorum baya etkili. Daha fazla ilerlemeden önünü kesmiş oldum çünkü ağlayarak biseyler yaptirmaya çalışan çocuktan bekarligimdan beri haz etmiyordum baktım benim velet de öyle hemen önünü kestim. Yaani bunlar ise yarıyor bence.