Merhabalar annem cok rahatsızlandı bacagına ve kasıgına oyle bı şiddetli agrı gırdı kı uğundu resmen sonra mıdesı bulandı ama cok kotuydu ambulansı cagırdık hemen geldıler acıle goturduk sekerı nabzı ekg falan normal cıktı acaba boyle bırsey yasayan var mı nıye olur yarın dahılıye doktoruda goturecez ama cok korktuk yanı agrıdan konusamadı kalkamadı agladı bılıncı yarı kapandı gıbı oldu cok korktuk