Lolik premsesannesi22 bugün tam yedi aylık oldu 2-3 gündür tam desteksiz oturuyor, üç gün önce de eve salıncak kurduk ve aşırı keyif alıyor
premsesannesi22 Lolik teşekkür ederim sağolun bizde 6 ayligiz bana erken gibi geldi ama bu gün birisini salıncakta salladigini soyleyince acaba erken değil mi diye düşündum