Fatma6328 kızımda 2. Ay aşılarını olduğunda hafif ates yapti huysuzlukta oldu ama oyle aşırı olmadi normal derecede asidan sonra saat basi ates olctum kontrol etttim surekli atesi en fazla 37.5 oldu ustunu soydum bi tek zibinla beklettim calpol verdim islak ilik pamukla kafasina kompress yaptim ilk gun boyle gecti atesi olmasada calpol verebilirsiniz demislerdi bana huysuzsada verin dedi doktor atesin cikmasinj beklemeden verdim ben huzursuzlugunu alsin diye calpol mutlaka bulunmali bence bide sakin bi muzikle insallah rajat gecirir korkacak bir sey yok ,
☺️