Eminekync 2 ay asisinda bizde 3 gün ateş yaptı her çocuk bir olmuyor bazısında oluyor baisinda olmuyor dikkat etmen gereken 3 iğne yapilca 2 bacak 1 sol kol koluna çok dikkat et o uzun bı sure iltihap yapıp kabuk baglicak ona duş aldiriken dikkatli ol sakinha sıkma bizim hemşire öyle demişti aşıdan 3 gün sonra duş aldırın demişti bence aşıya gitmeden bı gün önce duş aldırın egerki iğne ateş yaparsa soğuk komprex uygulayabilirsin asi yerleri hariç duş aldırmak yok egerki ateşi düşmezse calpol verebilirsin 1 çay kaşığı bize doktor söyledi hemsirede aynısını dedi üstünü fazla örtme kalın giydirme normal giydir hani herkesin sol omzunda asi iğnesi varya o aşıyı olucak verem aşısı benim oğlum 7 ayına kadar kolu hep kabuk veya iltihaplı oluyordu yeni yeni düzeldi sisebilir buda normal korkmanıza gerek yok yani kuzenimin oğlumda şişkinlik yapmıştı biraz